سیاست حریم خصوصی کاربران

حریم خصوصی کاربران مدلایتس

وب‌سایت فروشگاه مدلایتس به اطلاعات خصوصی کاربران احترام گذاشته و متعهد است که از حریم شخصی کاربران حفاظت کامل را داشته باشد و اطلاعاتشخصی را در اختیار دیگران نگذارد. لذا همواره سعی می کند تا شرایط و ابزارهای لازم برای امنیت هرچه بیشتر استفاده از وب‌سایت را فراهم آورد. اما بروزمشکلات مربوط به زیرساخت های اینترنتی کشور و برطرف کردن آنان در حوزه مسئولیت های این وب‌سایت قرار نمی گیرد. همچنین تمامی مشتریان مسئول حفاظت ازاطلاعات حساب کاربری و رمز عبور خود هستند و مسئولیت تمام فعالیت هایی که تحت حساب کاربری ایشان انجام شود بر عهده شخص کاربر خواهد بود.

تمامی مطالب موجود در سایت مدلایتس از جمله تصاویر، متون، طرح، آرم، آیکون، ویدئوهای تصویری و کلیه داده ها و اطلاعات قابل کپی و دانلود به عنوان اموال وب‌سایت مدلایتس محسوب شده و حق نشر و استفاده از تمامی مطالب در انحصار وب‌سایت مدلایتس است. هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی، حق پیگرد قانونیرا برای این وبسایت محفوظ می‏‌دارد.

 

فروشگاه اینترنتی مدلایتس هیچ سایت و آدرس اینترنتی غیر از http://www.modlights.ir ندارد و تنها آدرس و تلفن اعلام شده در بخش تماس با ما اطلاعات معتبربرای ارتباط با فروشگاه اینترنتی مدلایتس خواهد بود.